OFERTA
Oferujemy szeroki wachlarz usług zarządzania nieruchomościami. Nasze doświadczenie, wiedza oraz indywidualne podejście do każdego klienta pozwalają nam skutecznie zadbać o każdy aspekt obsługi nieruchomości.

Dompos
Zarządzanie
nieruchomościami
Nasze usługi - kompleksowe zarządzanie nieruchomościami

1. Zarządzanie nieruchomościami
- Prowadzenie monitoringu firm wykonujących usługi w okolicznych miastach, mających na celu porównanie cen świadczonych usług.
- Dążenie do racjonalnego ponoszenia kosztów ogólnych z tytułu obsługi nieruchomości w branżach: elektrycznych, hydraulicznych, gazowych i kominiarskich..
- Po dokonywanych przeglądach budynków sporządzanie długookresowych planów prac remontowych oraz szacowanie ich kosztów.
- Pracownicy zatrudnieni w firmie posiadają długoletnie doświadczenie w zakresie zarządzania, techniczno-budowlanym oraz księgowości.
- Zwoływanie i organizowanie corocznego zebrania, najpóźniej do końca marca każdego roku.
- Pomoc i doradztwo w zakresie zarządzania.
2. Obsługa finansowa
- Prowadzenie księgowości przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego.
- Prowadzenie rachunków bankowych wspólnot mieszkaniowych, za które bank nie pobiera opłat, przez co zmniejszą się ogólne koszty eksploatacyjne.
- Ubezpieczenie budynku położonego na tej nieruchomości zgodnie z podejmowanymi w tym zakresie decyzjami zlecających.
- Opłacanie podatków i innych opłat publiczno-prawnych, chyba że są opłacane bezpośrednio przez zlecających usługi.
- Opracowywanie projektów planu gospodarczego w zakresie ustalonym pomiędzy stronami, w tym przychodów i wydatków z tytułu gromadzenia środków finansowych na rachunku pomocniczym.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, a także bieżących informacji o poniesionych kosztach w zakresie utrzymania i przychodach nieruchomości.
- Pobieranie i windykacja należności z tytułu pożytków jak i innych przychodów, oraz innych należności wynikających z kosztów obsługi nieruchomości.
- Prowadzenie stosownej księgowości, w zakresie rozliczania kosztów i dokonywania operacji finansowych w zakresie ustalonym pomiędzy stronami.
- Prowadzenie sprawozdawczości wobec: Urzędu Skarbowego i ZUS i innymi instytucjami oraz reprezentowanie ich na zewnątrz.
3. Obsługa techniczna
- Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa budowlanego.
- Kontrolę techniczną i okresowe przeglądy nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego.
- Zawieranie umów z podmiotami gospodarczymi na dostawę mediów – kontrola realizacji i rozliczenie umów.
- Usuwanie awarii i ich skutków na nieruchomości wspólnej na warunkach określonych w umowie o zarządzanie.
- Wykonywanie ocen robót i prac remontowych oraz nadzór nad ich wykonawstwem.